Zdecydowałam się przeprowadzić na jakiś czas do Tampere w Finlandii. To tylko 1045 km na północ od Warszawy. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądało życie naszej rodziny tutaj na północy. Chętnie się z Wami podzielę moimi doświadczeniami i uwagami. Zapraszam :-)

poniedziałek, 16 lipca 2012

Animecon Kuopio

W ostatni weekend (13.07) jechałem pociągiem do Kuopio. Pociąg był wyjątkowo pełny ale przecież są wakacje a Finlandia pełna jest wakacyjnych festiwali i teatrów. Moją uwagę zwrócił wygląd wielu podróżnych zwłaszcza młodych. Wiele osób miało ufarbowane włosy i to w bardzo nietypowych kolorach. Myślałam, że ludzie to mają fantazje.

Okazało się, że byli to fani anime i mangi jadący do Kuopio na Animecon IX - festiwal japońskiej popkultury, który miał miejsce w Kuopio Music Centre w dniach 14-15 lipca 2012. W programie między innymi był występ orkiestry symfonicznej grającej muzykę z filmów anime a oprócz tego wykłady, warsztaty, gry i spotkania z twórcami anime. Tematem przewodnim była apokalipsa ! Koniec świata!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz